172/2023 Sb., Zákon, kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o ochraně oznamovatelů
20.6.2023,
, Zdroj: Verlag Dashöfer171/2023 Sb., Zákon o ochraně oznamovatelů
20.6.2023,
, Zdroj: Verlag Dashöfer29/2023 Sb., Nařízení vlády o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv
3.2.2023,
, Zdroj: Verlag Dashöfer5/2023 Sb. m. s., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Dohody mezi Českou republikou, zastupovanou Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, a Španělským královstvím, zastupovaným Ministerstvem školství a odborného vzdělávání, o fungování a činnosti česko-španělských bilingvních tříd na gymnáziích v České republice
11.1.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
429/2022 Sb., Zákon, kterým se mění zákon 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
21.12.2022,
, Zdroj: Verlag Dashöfer374/2022 Sb., Zákon, kterým se mění zákon 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a zákon 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
7.12.2022,
, Zdroj: Verlag Dashöfer142/2022 Sb., Zákon, kterým se mění zákon 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon 16/1993 Sb., o dani silniční, ve znění pozdějších předpisů, a zákon 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, ve znění pozdějších předpisů
8.6.2022,
, Zdroj: Verlag Dashöfer75/2022 Sb., Nařízení vlády o zvýšení částek životního minima a existenčního minima
31.3.2022,
, Zdroj: Verlag Dashöfer128/2022 Sb., Zákon o opatřeních v oblasti daní v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny vyvolaným invazí vojsk Ruské federace, ve znění účinném k 1.1.2024
1.1.2022,
, Zdroj: Verlag Dashöfer374/2021 Sb., Zákon, kterým se mění zákon 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony
18.10.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferŘešení otázek a procvičení z 13. lekce
13.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
Rozvíjejte svůj tým - vyplatí se to!
13.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferVýhodou soudržnosti je vyšší míra spolupráce, snadnější komunikace, větší odolnost vůči překážkám a menší absence a fluktuace. Každý člen týmu by měl něčím přispívat – být členem neznamená „vézt” se…
Předneste publiku svůj projev dokonale
12.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferProslov by měl být připraven vlastním způsobem a stylem a také tak prezentován publiku. Musí být Vaším dílem, odpovídat Vašemu způsobu myšlení a cítění a být v souladu s Vaší povahou a temperamentem. Opravdovost projevu výrazně podpoří důvěru auditoria v to,…
Otázky a procvičení k 12. lekci
12.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. V následujících tvrzeních označte ta správná, svou volbu zdůvodněte (naznačte výsledek či dopad v praxi).
Řešení otázek a procvičení z 12. lekce
12.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. V následujících tvrzeních označte ta správná, svou volbu zdůvodněte (naznačte výsledek či dopad v praxi).
Jak zapůsobit na druhé?
11.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferNejen správné oblečení tvoří součást úspěšné image. Přijdete-li na schůzku perfektně oblečení a upravení, ale s igelitkou a okousanou tužkou, pravděpodobně dojem pokazíte. Věnujte tedy pozornost všemu, co máte s sebou. Oblečte se ne pro sebe, ale pro ty,…
Řešení otázek a procvičení z 11. lekce
11.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
Překonejte problémy spojené s konflikty a stresem
10.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferKonflikt znamená střed někoho s někým a nemusí být vždy vnímán jen negativně. Neexistence konfliktů totiž vede ke stagnaci systému. Řešení pak vždy závisí na situaci, účastnících a ochotě domluvit se. Konflikt se nestane konfliktem, pokud se do něj člověk…
Řešení otázek a procvičení z 10. lekce
10.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
Otázky a procvičení k 9. lekci
9.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. Určete dle výroků k jakému typu problematického pracovníka patří:
Jak zvládnout obtížné zaměstnance?
9.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferObtížný zaměstnanec, korigování jeho chování a způsob komunikace s ním je jeden z nejtěžších úkolů manažera. Je důležité před touto situací „nestrkat hlavu do písku”, ale postavit se jí čelem a okamžitě ji začít…
Řešení otázek a procvičení z 9. lekce
9.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. Určete dle výroků k jakému typu problematického pracovníka patří.
Jak si udržet úspěšné zaměstnance?
8.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferSpokojený a dobře motivovaný zaměstnanec je pro každou společnost pravý poklad. Motivovat neznamená zaměřit se pouze na oblast platu, důležitou roli hraje také atmosféra na pracovišti, možnost vzdělávání či partnerství. I malá firma má svým pracovníkům co…
Jak řešit problémy se zaměstnanci?
7.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferKoučování pomáhá vyzdvihnout potenciál Vašich podřízených a řešit problémy efektivní cestou. Správný kouč podporuje odvahu členů svého týmu, aby se učili a práci brali jako výzvu. Kouč pomáhá najít nejlepší cestu…
Umíte říci NE" bez pocitu viny?
6.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferAsertivní jednání by měl zvládnout a ve vhodný čas použít každý manažer. Je charakteristické pozitivním postojem k druhým lidem, přiměřeným sebevědomím a klidným vystupováním. Asertivita vyžaduje, aby se člověk rozhodoval sám za sebe a za svoje rozhodnutí nesl…
Rozpoznejte manipulaci a účinně se proti ní braňte
5.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPřesvědčování a manipulace jsou součástí komunikačního procesu. Zatímco přesvědčování je umění přimět lidi, aby něco udělali, aniž by je jednající nutil, manipulace je vědomé použití neférových způsobů…
Řešení otázek a procvičení z 4. lekce
4.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. Jak byste řešili situaci zaměstnance, který chodí nevhodně upraven. Sestavte postup – scénář pohovoru, včetně přípravných fází a návrhů řešení.
Jak správně sdělovat kritiku
4.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPři náročném pohovoru je důležitá důkladná příprava – manažer musí vědět, co chce druhému říci a připravit si strategii, jak nepříjemnou věc sdělit a pomoci druhému v řešení jeho situace. Předmětem kritiky nikdy nesmí být člověk, ale jeho práce, chování či…
Otázky a procvičení k 4. lekci
4.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer
I. Jak byste řešili situaci zaměstnance, který chodí nevhodně upraven. Sestavte postup – scénář pohovoru, včetně přípravných fází a návrhů řešení.
Definujte si základní zásady vyjednávání
3.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferKaždé jednání nebo vyjednávání je nové a ani při důkladné přípravě a předvídání nelze vždy určit výsledek předem. Proto je důležité zvolit vhodnou taktiku (strategii) jednání. Ta nám říká, jak se dostat tam, kam chceme jít. Pokud nemáte čas na přípravu…
Staňte se dobrým posluchačem
2.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferK základním pravidlům aktivního naslouchání patří nejenom dostatečná pozornost partnerovi, ale také snaha porozumět a projevit zájem o to, co si partner myslí a co cítí. Naslouchat neznamená jenom slyšet, naslouchat znamená chápat a…
Efektivně komunikujte se svými zaměstnanci
1.9.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferEfektivní komunikace je klíčem k týmovému úspěchu. Budete-li se svými podřízenými mluvit a jednat s respektem, budou si Vás vážit a Vy budete oblíbeným šéfem. Vyvarujte se chyb plynoucích z agresivní a manipulativní…
192/2021 Sb., Zákon, kterým se mění zákon 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zákon 99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, a zákon 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních, ve znění pozdějších předpisů
12.5.2021,
, Zdroj: Verlag Dashöfer