dnes je 10.11.2024

Input:

Profesionální etiketa 1

2.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:29:29

Úvod do pravidel společenského chování. Videoseminář se věnuje především tématu společenské přednosti - kdo koho zdraví jako první, jak je to při vstupu do prostor atd.

Kapitoly videa

Seminář je pro každého, kdo:

  • má zájem o etiketu
  • se chce naučit základy profesionální etikety
  • nebo si zopakovat pravidla chování při různých společenských, zejména obchodně zaměřených, událostech

Obsah:

  • Základní východiska
  • Kdo má přednost?
  • Využití etikety v jednání
  • Neverbální komunikace
  • Podávání ruky
  • Společenská přednost
  • Představování
  • Květiny
  • Vstupy do prostoru
  • Kdo začíná s jídlem a pitím

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...