dnes je 22.12.2024

Input:

Profesionální etiketa 2

29.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:34:54

Video seminář se zaměřuje na etiketu při různých společenských událostech.

Kapitoly videa

Seminář je pro každého, kdo:

  • má zájem o etiketu
  • se chce naučit základy profesionální etikety
  • nebo si zopakovat pravidla chování při různých společenských, zejména obchodně zaměřených, událostech

Obsah

  1. Základní východiska 
  2. Známe se a jednáme
  3. Pracovní jednání 
  4. Vizitky 
  5. Usedáme k jednání
  6. Posturologie, nábytek a etiketa
  7. A pozor také na ruce!!!
  8. Zasedací pořádky
  9. Společenské akce
  10. Co na sebe?!?
  11. Konverzační témata
  12. Názorové střety
  13. Konzumace
  14. Závěr jednání, společenské akce
  15. Etiketa v neosobním kontaktu

 

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...