dnes je 31.3.2025

Input:

Smlouva o dílo, jejímž předmětem je stavba - varianta A

1.4.2006, Zdroj: Verlag Dashöfer

19.3.3.2.1
Smlouva o dílo, jejímž předmětem je stavba - varianta A

Smlouva o dílo, jejímž předmětem je stavba

 

 

 

Článek 1

Účel smlouvy

 

Předmět této smlouvy je součástí stavebního komplexu JARO sestávajícího se z 4 obytných domů o 100 bytových jednotkách, budovy A sloužící nebytovým účelům - obchodům a dalším zařízením služeb pro obyvatele komplexu a budovy B sloužící k sportovním účelům.

 

 

Článek 2

Smluvní strany

 

DEVELOPMENT SPRING, a.s., IČ: ...............,

se sídlem ...............

zast. předsedou představenstva ................... a členkou představenstva ...................

na straně jedné (dále je objednatel)

 

a

 

KINCL a spol., v.o.s., IČ: ...................

se sídlem ...................

zast. ...................

na straně druhé (dále jen zhotovitel)

Za objednatele jsou oprávněni jednat v technických věcech:

..................., odpovědný za kontrolu dodržování projektu

..................., stavební dozor

..................., koordinátor stavebního komplexu JARO.

Za zhotovitele je oprávněn jednat v technických věcech:

..................., odpovědný stavbyvedoucí.

 

 

Článek 3

Předmět smlouvy

 

1. Zhotovitel se zavazuje provést veškeré stavební práce spojené s výstavbou budovy A stavebního komplexu JARO v rozsahu schválené projektové dokumentace, která tvoří přílohu č. 1 této smlouvy jako její nedílnou součást (včetně odsouhlaseného rozpočtu).

 

2. Po ukončení prací jako součást předmětu plnění je zhotovitel povinen předat objednateli dokumentaci skutečného provedení, odpovídající požadavkům příslušných technických norem a potřebám objednatele a odpovídající účelu smlouvy ve čtyřech vyhotoveních.

 

3. Objednatel se zavazuje dílo, které je předmětem této smlouvy převzít a zaplatit jeho dohodnutou cenu.

 

4. Pravomocné územní rozhodnutí a stavební povolení tvoří přílohu č. 2 a č. 3 a jsou nedílnou součástí této smlouvy.

 

 


Článek 4

Místo plnění

 

Místem plnění je část pozemku č. 234 (podle vymezení daného situačním plánem, který je součástí projektové dokumentace vedené jako příloha č. 1 této smlouvy) v k.ú. Horní Dubá zapsaného v katastru nemovitostí na l. vl. č. ... pro téže katastrální území. Na tomto listu vlastnictví je objednatel uveden jako jediný vlastník.

 

 

Článek 5

Čas plnění

 

1. Dílo, které je předmětem této smlouvy je povinen zhotovitel dokončit a předat objednateli nejpozději do 13 měsíců od předání staveniště.

 

2. Staveniště pro provedení díla předá objednatel zhotoviteli nejpozději dne 16. 4.1999, o čemž bude proveden zápis ve stavebním deníku. V případě, že objednatel nesplní termín k předání staveniště, pak se závazek zhotovitele, pokud jde o čas plnění, prodlužuje o stejný počet dní, kolik činilo prodlení objednatele. V případě, že by prodlení objednatele s předáním staveniště bylo delší než 45 dnů, vznikne zhotoviteli právo na odstoupení od smlouvy.

 

 

Článek 6

Cena za předmět plnění

 

Cena za dílo, které je předmětem této smlouvy, se stanoví dohodu smluvních stran na částku

11 000 000,- Kč (slovy jedenáctmilionůkorunčeských) + DPH ve výši platné v den uskutečněného zdanitelného plnění. Tato částka je definitivní bez ohledu na případnou změnu cen stavebních materiálů oproti ceně běžné v okamžiku podpisu této smlouvy. V uvedené ceně jsou zahrnuty odůvodněné a vzájemně odsouhlasené oběma smluvními stranami vícepráce oproti projektové dokumentaci, a to maximálně do výše 3% rozpočtových nákladů. Pokud by vícepráce překročily tuto hranici, musí být jednáno o dodatku k této dohodě o ceně. Pokud by objednatel neodsouhlasil zvýšení ceny z tohoto důvodu, neměl by zhotovitel povinnost tyto vícepráce provést.

 

 

Článek 7

Platební podmínky

 

1. Cena uvedená v článku 6. této smlouvy je splatná postupně zálohově takto:

 

1. záloha ve výši 10% dohodnuté ceny do 7 dnů od podpisu této smlouvy,

2. záloha ve výši 10% dohodnuté ceny do 7 dnů po ukončení výkopových prací,

3. záloha ve výši 30% dohodnuté ceny do 7 dnů po ukončení prací v rozsahu hrubé stavby,

4. záloha ve výši 20% dohodnuté ceny do 7 dnů po ukončení všech prací kromě fasády,

5. záloha ve výši 20% dohodnuté ceny do 7 dnů od odevzdání díla.

 

2. Zálohy budou placeny objednatelem na základě zálohových faktur vystavených zhotovitelem a doručených objednateli nejpozději do 10 dnů před termínem sjednaným pro placení záloh. K zálohovým fakturám budou přiloženy doklady potvrzující vznik nároku na zálohu nebo bude na nich proveden odkaz na zápis ve stavebním deníku.

 

3. Cena za celé dílo včetně DPH bude vyúčtována zhotovitelem po odpočtení poskytnutých záloh do 10 dnů po převzetí díla objednatelem a bude splatná do 7 dnů od doručení vyúčtování. V případě, že při převzetí díla budou shledány odstranitelné závady, má objednatel právo zadržet 10% z celkové ceny za dílo do doby odstranění závad vytčených při převzetí díla.

 

4. Vícepráce nad 3% podle článku 6. této smlouvy budou účtovány samostatně podle dohody promítnuté do dodatku této smlouvy.

 

Článek 8

Součinnost objednatele

 

1. Objednatel je povinen zajistit zábor chodníku a prostor pro nakládku a vykládku materiálu na veřejné komunikaci a předat zhotoviteli k tomu příslušné povolení do 3 dnů před zahájením výkopových prací.

 

2. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli napojení se na el. vedení a vodu, které jsou vyvedené na staveniště za předpokladu, že zhotovitel si zajistí elektroměr a vodoměr pro měření jím spotřebované energie a vody.

 

 

Článek 9

Staveniště

 

1. O předání a převzetí staveniště sepíší obě smluvní strany zápis ve stavebním deníku.

 

2. Od převzetí staveniště odpovídá zhotovitel za zajištění pořádku nejen na staveništi, ale i na přilehlých jím používaných komunikacích, za střežení staveniště a zajištění bezpečnosti na něm, a to až do jeho předání objednateli.

 

3. Objednatel umožní zhotoviteli, aby používal sociální zařízení zřízené po dobu výstavby komplexu

Dasi - digitální asistent
Dasi
Nahrávám...
Nahrávám...