Vzor E: Smlouva o dílo na úklid kanceláří
Stáhnout vzor
SMLOUVA O DÍLO
Smluvní strany:
Společnost:
.................................................................................,
s.r.o.
-
Sídlo:
...............................................................................
-
IČ:
..................................................................................
-
DIČ:
................................................................................
-
Bankovní spojení:
.............................................................
-
Číslo účtu:
........................................................................
-
Jednající:
........................................................................,
jednatelem společnosti
(dále jen "zhotovitel“)
a
Společnost:
.................................................................................,
s.r.o.
-
Sídlo:
...............................................................................
-
IČ:
..................................................................................
-
DIČ:
................................................................................
-
Bankovní spojení:
.............................................................
-
Číslo účtu:
........................................................................
-
Jednající:
........................................................................,
jednatelem společnosti
(dále jen "objednatel“)
uzavřely spolu níže uvedeného dne, měsíce a roku podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., ve znění pozdějších
předpisů (ObchZ), tuto
smlouvu o dílo
I.
Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provádět pro
objednatele úklid kanceláří objednatele na adrese ..........................,
............ patro o celkové výměře ........... m2 s příslušenstvím
a balkonem. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení díla cenu
uvedenou v čl. IV. této smlouvy.
II.
Povinnosti zhotovitele
-
Zhotovitel je povinen provádět pro objednatele dílo osobně
nebo prostřednictvím svých rodinných příslušníků na základě pokynů objednatele,
a to v tomto rozsahu:
-
vyprazdňování a čištění košů na odpadky .......... 2x
týdně,
-
vyprazdňování a čištění popelníků
..................... podle potřeby,
-
utírání prachu ze všech dosažitelných a volně
přístupných ploch
nábytku nebo jiného zařízení, otírání povrchu stolů,
urovnání
nábytku
........................................................... 2 x
týdně
......................................................................
(z toho 1x na vlhko),
-
mopování podlah – dlažba a plovoucí podlaha .... 2x
týdně,
-
mytí a leštění umyvadel a vod. baterií, mytí a
desinfekce WC mís ... 2 x týdně,
-
mytí a dezinfekce dřezu v kuchyni, mytí sporáku ... 2x
týdně,
-
čištění dveří kolem klik, odstraňování případných
dalších nečistot ... 2x týdně,
-
čištění zrcadel a skel na stolech
............................ 2x týdně,
-
luxování koberců
................................................. 2x týdně,
-
čištění vstupní rohože
.......................................... 2x týdně,
-
ošetření kancelářského nábytku – Pronto krém ...... 1x
měsíčně,
-
vlhké stírání parapetů pod a mezi okny
................. 1x týdně,
-
mytí a dezinfekce keramických obkladů v koupelně ...
1x měsíčně,
-
luxování čalouněného nábytku, čištění kožené sedací
soupravy ... 1x měsíčně,
-
vlhké stírání topných těles
.................................... 1x měsíčně,
-
mytí a leštění dveří včetně zárubní
........................ čtvrtletně,
-
mytí oken včetně rámů
........................................ pololetně,
-
čištění koberců extrakčním strojem
....................... pololetně,
-
čištění čalouněného nábytku extrakčním strojem ....
pololetně,
-
čištění cedulí u…