dnes je 22.11.2024

Řešení otázek a procvičení z 13. lekce

13.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Rozvíjejte svůj tým - vyplatí se to!

13.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Výhodou soudržnosti je vyšší míra spolupráce, snadnější komunikace, větší odolnost vůči překážkám a menší absence a fluktuace. Každý člen týmu by měl něčím přispívat – být členem neznamená „vézt” se…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 13. lekci

13.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Předneste publiku svůj projev dokonale

12.9.2021, Doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc., Zdroj: Verlag Dashöfer

Proslov by měl být připraven vlastním způsobem a stylem a také tak prezentován publiku. Musí být Vaším dílem, odpovídat Vašemu způsobu myšlení a cítění a být v souladu s Vaší povahou a temperamentem. Opravdovost projevu výrazně podpoří důvěru auditoria v to,…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 12. lekci

12.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. V následujících tvrzeních označte ta správná, svou volbu zdůvodněte (naznačte výsledek či dopad v praxi).

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 12. lekce

12.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. V následujících tvrzeních označte ta správná, svou volbu zdůvodněte (naznačte výsledek či dopad v praxi).

Přístupné pro: předplatitele

Jak zapůsobit na druhé?

11.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Nejen správné oblečení tvoří součást úspěšné image. Přijdete-li na schůzku perfektně oblečení a upravení, ale s igelitkou a okousanou tužkou, pravděpodobně dojem pokazíte. Věnujte tedy pozornost všemu, co máte s sebou. Oblečte se ne pro sebe, ale pro ty,…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 11. lekci

11.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 11. lekce

11.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Překonejte problémy spojené s konflikty a stresem

10.9.2021, Doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc., Zdroj: Verlag Dashöfer

Konflikt znamená střed někoho s někým a nemusí být vždy vnímán jen negativně. Neexistence konfliktů totiž vede ke stagnaci systému. Řešení pak vždy závisí na situaci, účastnících a ochotě domluvit se. Konflikt se nestane konfliktem, pokud se do něj člověk…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 10. lekce

10.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 10. lekci

10.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 9. lekci

9.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. Určete dle výroků k jakému typu problematického pracovníka patří:

Přístupné pro: předplatitele

Jak zvládnout obtížné zaměstnance?

9.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Obtížný zaměstnanec, korigování jeho chování a způsob komunikace s ním je jeden z nejtěžších úkolů manažera. Je důležité před touto situací „nestrkat hlavu do písku”, ale postavit se jí čelem a okamžitě ji začít…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 9. lekce

9.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. Určete dle výroků k jakému typu problematického pracovníka patří.

Přístupné pro: předplatitele

Jak si udržet úspěšné zaměstnance?

8.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Spokojený a dobře motivovaný zaměstnanec je pro každou společnost pravý poklad. Motivovat neznamená zaměřit se pouze na oblast platu, důležitou roli hraje také atmosféra na pracovišti, možnost vzdělávání či partnerství. I malá firma má svým pracovníkům co…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 8. lekci

8.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 8. lekce

8.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 7. lekci

7.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Jak řešit problémy se zaměstnanci?

7.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Koučování pomáhá vyzdvihnout potenciál Vašich podřízených a řešit problémy efektivní cestou. Správný kouč podporuje odvahu členů svého týmu, aby se učili a práci brali jako výzvu. Kouč pomáhá najít nejlepší cestu…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 7. lekce

7.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Umíte říci „NE" bez pocitu viny?

6.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Asertivní jednání by měl zvládnout a ve vhodný čas použít každý manažer. Je charakteristické pozitivním postojem k druhým lidem, přiměřeným sebevědomím a klidným vystupováním. Asertivita vyžaduje, aby se člověk rozhodoval sám za sebe a za svoje rozhodnutí nesl…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 6. lekci

6.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 6. lekce

6.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Rozpoznejte manipulaci a účinně se proti ní braňte

5.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přesvědčování a manipulace jsou součástí komunikačního procesu. Zatímco přesvědčování je umění přimět lidi, aby něco udělali, aniž by je jednající nutil, manipulace je vědomé použití neférových způsobů…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 5. lekce

5.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 5. lekci

5.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 4. lekce

4.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. Jak byste řešili situaci zaměstnance, který chodí nevhodně upraven. Sestavte postup – scénář pohovoru, včetně přípravných fází a návrhů řešení.

Přístupné pro: předplatitele

Jak správně sdělovat kritiku

4.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Při náročném pohovoru je důležitá důkladná příprava – manažer musí vědět, co chce druhému říci a připravit si strategii, jak nepříjemnou věc sdělit a pomoci druhému v řešení jeho situace. Předmětem kritiky nikdy nesmí být člověk, ale jeho práce, chování či…

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 4. lekci

4.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

I. Jak byste řešili situaci zaměstnance, který chodí nevhodně upraven. Sestavte postup – scénář pohovoru, včetně přípravných fází a návrhů řešení.

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 3. lekci

3.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Definujte si základní zásady vyjednávání

3.9.2021, Doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc., Zdroj: Verlag Dashöfer

Každé jednání nebo vyjednávání je nové a ani při důkladné přípravě a předvídání nelze vždy určit výsledek předem. Proto je důležité zvolit vhodnou taktiku (strategii) jednání. Ta nám říká, jak se dostat tam, kam chceme jít. Pokud nemáte čas na přípravu…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 3. lekce

3.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 2. lekce

2.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 2. lekci

2.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Staňte se dobrým posluchačem

2.9.2021, Mgr. Ludmila Třeštíková, Zdroj: Verlag Dashöfer

K základním pravidlům aktivního naslouchání patří nejenom dostatečná pozornost partnerovi, ale také snaha porozumět a projevit zájem o to, co si partner myslí a co cítí. Naslouchat neznamená jenom slyšet, naslouchat znamená chápat a…

Přístupné pro: předplatitele

Řešení otázek a procvičení z 1. lekce

1.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Otázky a procvičení k 1. lekci

1.9.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Efektivně komunikujte se svými zaměstnanci

1.9.2021, Doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc., Zdroj: Verlag Dashöfer

Efektivní komunikace je klíčem k týmovému úspěchu. Budete-li se svými podřízenými mluvit a jednat s respektem, budou si Vás vážit a Vy budete oblíbeným šéfem. Vyvarujte se chyb plynoucích z agresivní a manipulativní…

Přístupné pro: předplatitele
Nahrávám...
Nahrávám...